Runners

Thursday, June 13, 2013

RUN & SURF



Istanbul'da deniz olmasaydı acaba nasıl olurdu diye düşündünüz mü hiç? Hayal bile edemediniz değil mi? Gezi Parkı'nda biber gazı solumaktan oksijen almayı unuttuğumun farkına varınca kendimi Cadde Bostan sahiline attım. Bu sefer 10K koşmaya niyetliydim. Neredeyse 4K yı tamamlamıştım ki arkadaşlarımın tekneyle wakeboard yaptıklarını farkettim.Tabiki kendimi tutamadım! Hemen telefonla aradım ve onlara katıldım. Sonuç olarak kendimi gün batımında hayatımda ilk defa wakesurf yaparken buldum :)


Have you ever think about İstanbul without the sea? Can not even imagine right? After breating all these tear gas in Gezi parkı, I realized that it has been a long time breating fresh air. This time I decided to run 10K by the water around Cadde Bostan shore. It was almost 4K and I realized that my friends were wakeboarding behind the boat. I  decided to give them a call and found myself wakesurfing for the first time with the sunset in the end :)


3 comments:

  1. Ayakkbılar mükemmel!!! Adidas mı? Değilse nerden?

    ReplyDelete
  2. Merhaba,
    Ayakkabılar Nike Pegasus'un Breathe modeli. Yaz ayları için mükemmel! Nefes alabilen özelliğe sahip :)

    ReplyDelete