Runners

Friday, May 31, 2013

CAN'T LIVE WITHOUT LOVE...

rainbow colors, nike sports bra, running, nike running



Hayır aşktan bahsetmiyorum tabi ki...Sports bra koleksiyonumdan bahsediyorum. Kendilerine karşı hislerim oldukça yoğun. Şimdilik sadece 12 tane var, daha da genişletmeyi düşünüyorum. Şaka bir yana, spor yapanların en büyük kurtarıcısı bence, her spor dalına uygun rahat edebileceğiniz bir modeli mutlaka bulursunuz.
Hafif, Orta ve Yüksek destek modelleri bulunuyor, yaptığınız sporun ağırlığına ve göğüs bedeninize göre seçebilirsiniz. Ben uzun koşularımda yüksek destek, kısa mesafelerde ise orta destek modelini kullanıyorum. Siz bu satırları okurken ben 13. parçamı almış olacağım...İyi koşular!


No I'm not talking about love. I'm talking about my sports bra collection. I have strong and serious feelings for them. I just have 12 right now but soon I'm planning to broaden it. Seriously, I believe that  there is a perfect fit for everyone and every kind of sport. 
The collection consists of  light, medium and high support which depends on your level of sports and cup size. I prefer high support for my long distance runs and medium support for my short distance runs. I will be buying my 13th piece while you are reading this post...Enjoy your ride!

2 comments:

  1. Bende iki tane var ikisini de la senza'dan aldım! oradakiler büstiyer gibi olmaktan ziyade belki biraz daha sütyen gibi ama desteği benim için büstiyer gibi olanlardan daha iyi geldi bana :)

    Bu arada süper blog!

    ReplyDelete
  2. şimdiye kadar nike'tan başka kullanmadım ama destek seviyelerine göre cidden rahatlığı değişiyor:) Mağazada eleman doğru yönlendirdiği sürece mutlaka idealini bulabilirsin...
    Çok teşekkür ederiz :) Sevgiler!

    ReplyDelete